2010-11-29 | 15:00:00

Dag 1 - Presentera mig själv.

Elin Emma Sophie Holmsten - Född 05/21 - 1995. På löwenströmska sjukhus i upplandsväsby. & i upplandsväsby bodde jag också.
När jag var liten kallades jag för köttbullen, för jag var rund vägde nästan hela 5 kilo när jag kom ut. Jag var bestämd men väldigt omtänksam & orädd som familjen säger om mig.
Jag är yngst i familjen, har två systrar sandra & erica, och en brorsa som heter johan. Erica & jag har samma mamma & pappa. Men med sandra & johan har vi bara samma pappa. Min syster sandra bor i dalarna & min brorsa johan bor i sigtuna. Jag & erica bor fortfarande hemma.
Den 28 december 2009 flyttade familjen till åkersberga från upplandsväsby där vi bor nu. Och har snart gått ett år. Jag går i en kultur skola. I 8an. Egentligen ska jag gå i 9an, men jag gick om 6an.
Jag vet inte vad mer man kan säga om mig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: